handbromsen

är knappt hemma nuförtiden, håller till i hässleholm
med madde och volvo-killarna
plus att jag jobbar varje dag nu
så jag hinner knappt med.

idag var jag på sveland och hjälpte pappa
planterade blommor och sådär
gick faktiskt väldigt bra
blev en middag tillsammans med Jonathan
alltid lika trevligt umgänge.

efter jag slutat jobbet körde jag hem till kennie
där satt johan och madde
vi drog och åt sen mot snäckan.
jag och madde städade genom min bil
egentligen förgäves haha
när vi var klara med allting spillde jag ut en coca på golvet
bara tvätta och dammsuga den kvar nu
körde även inom och tankade
min man jobbade ikväll (som jag hoppades på)
så grymt fin är han.

cedervall kom till snäckan efter en stund
vidare mot P2 och han lärde mig handbromsdrift
helhäftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0