hinner inte riktigt med

jag jobbar, jobbar och jobbar
hela tiden känns det som.

annars händer det inte allt för mycket i mitt liv
i lördags var det inflyttningsfest hos kennie
och lördagen innan det Ladies night och tbaren efter det
två perfekta kvällar med trevligt sällskap och alkohol!

är precis hemkommen från maddie
den bruden drog den klockrenaste kommentaren någonsin
t: madde, vad heter landet jonathan och lillebror kommer till?
m: ehm... narnia?
hahaha dog jag där eller?

tror jag börjar se i syne också för den delen?
jag och madde körde i sösdala och jag skrek till ordentligt
jag såg någon springa över vägen, men det var ingen där?
jävla mediciner, måste bero på det
och hur allting ligger till just nu..

min läkare har skickat två brev denna veckan
röntgen i början av december
och idag fick jag reda att jag fattas folsyra (?)
varje gång jag varit på besök hittar de något nytt fel på mig
undrar när de ska hitta felet och inte bara ge mig medicin.

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha men vad hade du förväntat dig av mig egetligen xD hur smart är jag på en skala 1-10 ? :P

2010-12-14 @ 02:42:48
URL: http://maddz.blogg.se/
Postat av: Anonym

exakt xD 0 finns ju inte så går ju inte xD

2011-03-19 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0