vad ska jag göra

jag får panik över hela situationen, ren jävla panik
det går inte en dag utan att jag tänker på det
utan att jag tänker på dig.

det är nätterna som är det jobbiga
det kommer nätter som jag drömmer om dig
jag drömmer om vad du gjorde mot mig
ibland kan jag drömma om helt andra personer
personer som jag älskar
personer som aldrig skulle såra mig så
men så har de en koppling till dig.

det värsta är inte sättet du gjorde det på
det är att du fortfarande inte förstår hur fel du gjorde
det är det som vrider sönder mig.

vad gör man när det gör så jävla ont i själen?
när man är totalt krossad på insidan
när hjärtat inte orkar med längre
det kan jag fråga mig, ibland alldeles för ofta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0