blööh

varför är vinslöv så grymt tråkigt? här händer absolut ingenting
har inte ens lämnat tomten idag jag som skulle in och träna
jo men visst, hamnade bakom datorn, sen tv:n och sen datorn igen.

och nu är klockan alldeles sex, klockan är inte ens mycket
madde är i stan så funderar på att slänga iväg ett sms till henne
höra med henne om hon är sugen på att träffas en runda
då hon är med killarna, tror de skulle till donken nu
skulle chansa på att de drar ner till snäckan och hänger sen.

men samtidigt orkar jag inte gå ut i bilen och köra en mil till stan
haha höjden av lathet är när man inte ens orkar köra bil.

nahejahanahejaha, eller så går jag ut och städar bilen min
det kan verkligen behövas eftersom jag har allt man kan tänka sig där
allt från skedar till skor, från regn-poncho till tratt
haha säg någonting man iiiinte kan hitta i den svarta opeln?

nahe, tummen ur röven nununu och sen ta tag i sitt liv, eh jatack!

Kommentarer
Postat av: Emma

konservöppnare! ;D

2010-10-11 @ 11:31:37
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0