cryin'

kan inte sluta lyssna på aerosmith's låt crying'
den är så otroligt fin
sen när björn från idol sjunger den på kval så blir den faktiskt lite bättre!
det är därifrån jag fått upp ögonen för den på nytt
låten har ju alltid varit asbra men undanlagd några år.

nu har mamma och pappa bakat äppelkaka och vispat vaniljsås
så nu blir det att kolla på Ensam mamma söker
precis som vi gör varje söndag tillsammans, då jag inte jobbar
eller min syster spelar match eller pappa bygger montrar någonstans
hahaha.

startade precis On the dancefloor med David Guetta, APL och Will i Am
tänker bara på gårkvällen/natten och saknar det litegrann
sanne vi var grymmast på dansgolvet, haha fyfan vad vi röjde!

var som sagt en helgrym kväll med tjejerna igår
så sjuk musik de har på tbaren, man vill bara dansa hela natten!
nackdelen var väl att det fanns folk man inte hade velat ha där egentligen
men vad gör man åt det liksom?
åh, jag ska inte falla dit igen.
men jag menar, ett slag istället för ett hej?
är det det bästa du har att komma med egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0