haha, tänk på detta!

Gick in på Hugo Rosa's blogg, som är en av de bloggar jag läser dagligen
han hade lagt in tre klockrena listor som verkligen stämmer.

haha jag dog lite för det är så jävla sant
kvinnors ordbok:

ja = nej.
nej = ja.
kanske = nej.
vi måste prata = du är i trubbel.
vi behöver = jag vill ha.
du är uppmärksam ikväll = tänker du bara på sex?
visst, gör så = det är bäst du låter bli.
gör som du vill = du kommer att få betala för det här senare.
jag är nte upprörd = såklart jag är upprörd din idiot!


haha, också männens ordbok:

jag är hungrig = jag är hungrig.
jag är trött = jag är trött.
jag är sömnig = jag är sömnig.
snygg klänning = snygg urringning.
jag älskar dig = jag vill ha sex nug
jag har tråkigt = vill du ha sex?
ska vi dansa? = jag vill ha sex med dig.
kan jag ringa dig någon gång? = jag vill ha sex med dig.
ska vi gå på bio? = jag vill ha sex med dig.
får jag bjuda på dig på middag? = jag vill ha sex med dig.
dom skorna passar inte klänningen = jag är gay.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0