heeelt slut!

... är verkligen det minsta man kan säga att jag är!

igår var det återigen parrrdey och din jävel vilket ös det blev
det blev som sagt lite förfest här hemma hos mig
vid halv elva ramlade sanne in och vi tog taxi in till stan
åkte direkt till tbaren och ställde oss i kön.

till en början var vi hela gänget men splittrades, haha
lina och mahlin dansade på sitt håll
mimi och hanna på sitt
sedan jag och sanne på vårt håll.

jag och sanne köttade hela kvällen, och då menar jag KÖTTADE!
drog fram våra dansmoves från fuldans och hittade på lite
den där sista timmen körde vi slut på oss totalt.

vi stack sedan till donken, men de stängde tidigare
så det fick bli burger king till nattamat
därefter hoppade vi in i memets bil och vidare mot hässleholm.
halv sju somnade vi imorse efter en superbra kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0