idiot

haha, gå och lägg dig! du vet att man kan spåra ip-adresser?
och lägga lösenord till din blogg? tönt
du kan lägga ner nu, sluta försöka få uppmärksamhet
det verkar ju vara det allt handlar om.

fast sen samtidigt är det ganska gulligt att du pratar om mig
gulligt, fast på ett äckligt sätt
du är äcklig.

om jag hade fått ta tillbaka något jag gjort i mina dagar
så är det den gången jag var med dig
så du har ganska mycket rätt att jag äcklas av det.

så nu när du har fått svar på det kan du lägga ner allting
ganska gulligt att du blockat mig på facebook
sluta läsa min blogg, annars sätter jag lösenord, haha
nääh.. skulle inte vilja sjunka till din nivå
det är ganska pinsamt
du är pinsam.

så stick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0