kom till kristianstad kom ska vi festa

har absolut inte hunnit uppdatera sen sist, här händer för mycket
igår var jag inne i stan med madde och gick några ärenden
blev varsen kycklingsallad från parenco efter det och upp till emma
plockade upp henne och vi körde neråt staden igen
blev som vanligt lite shoppande, haha
en vit transparent skjorta, lite smink och ett klarblått nagellack.

efter lite skit och en lång bilfärd körde jag hem brudarna
hem och gjorde vid mig då vi skulle mot kristianstad
så johan, madde, datz och cedervall plockade upp mig i vinslöv
med vin och cigg i väskan laddade jag för en bra kväll.

sagt och gjort, det blev en bra kväll med många disskussioner och skratt
donken två rundor (haha) och en massa fina bilar denna kväll
- ah! jag kan ju inte dricka vin, jag går ju på penicillin! / m. gren
haha höll på att dö! (internskämt).

väl hemma vid runtomkring klockan två ringer mimi till min mobil
jag blev därmed tvingad att följa med henne på efterfest
så hon och jeton kom och plockade upp mig och in till kristianstad återigen
hem till artan (?) jetons bror och efterfestade där
sista gången jag tittade på klockan var den 07:44.
därefter svepte jag min grogg, fimpade ciggen och däckade gott.
haha jeton och mimi på golvet, jag och artan i dubbelsängen
kände mig nästan lite taskig då alla kunde ha sovit i sängen
men det gick bra iallafall, vaknade ett idag och dog litegrann i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0