mary-kay

hade lite hudvårdsklass här hemma ikväll med skönt folk
min arbetskamrat christel är ju konsult så hon kom hit
gästade gjorde mimi, madde och rebecka.
var mycket trevligt minsann
men jag menar, det har jag alltig med mina kvinnor!

det blev lite produktvisande och lite trevliga skratt
sedan plockade jag fram ost och kex och kvinnorna blev galna, haha
goooott!

köpte mig en foundation, en peeling för läpparna och läppglans
fick ju tio procent rabatt och det gillas verkligen!
längtar tills produkterna kommer, älskar mary kay
de har verkligen bra och dryga produkter
även om det är ett dyrt pris så räcker det länge
och det är ju det som är huvudsaken.

när partyt var slut så körde jag hem madde och mimi
sen körde jag och madde in till hässleholm
först till car-wash och tvättade min bil
haha vilken skillnad det blev på den, helt sjukt.
därefter mot snäckan där cedervall stod och väntade på oss
blev snack en stund och sedan lite Boom boom boom genom staden.

nu sitter jag här och funderar på att sova, är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0