mina brudar är bäst!

jag har blivit sämst på att uppdatera
jag har ingen förklarning
helt enkelt att jag inte riktigt orkar
det händer mycket
det är mycket på gång
just nu.

i torsdags körde jag upp med emma och madde till ullared
lika hemskt som vanligt men skit samma
blev lite Bobby-produkter, en tröja och sånt.
körde vidare mot kungsbacka
för att träffa palmen och hans kompis
vilken var superskum.

i fredags blev det återigen arbete på sveland
två dagar på denna månaden, fyfan!
var nere i malmö och hämtade saker
sen gjorde vi ingenting mer på den dagen
ganska slappt.
på kvällen drog jag på bio i bromölla
tog med mig emma och madde
vi kollade på saw 3d, helt okej faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0