nu är det tisdag igen

... och jag är precis hemkommen från Hässleholm
mamma skulle in och köpa en parfym så jag hängde med
hon köpte en Calvein Klein och mascara
jag lyckades tigga mig till tony&guy shampo och conditioner
och när jag väl var i farten tog jag ett hårspray från Bobbys kollektion
och mitt hjärta stannade lite när jag hittade läppbalsam från Paul Frank
tog ett med doft av Cottoncandy, det luktade så gott!

Tack mami. ♥

nu ska jag ut ännu en gång, ut och städa min bil
den är allmänt äcklig och igår när killarna tvättade bilarna fick jag ett sug
så jag sticker ner när jag är klar med städningen och tvättar pärlan!
blir nog till att köpa en wunderbaum och sätta in också.

måste även få tummen ur och hitta någon som tonar rutor
köpte toningar för sådär ett halvår sen när jag köpte bilen samtidigt
men längre än så kom de inte så nu ligger de och dammar haha!
ska snacka med emma också om Pjunne kan fixa min stereo/baslåda också
saknar ryggmassagen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0