you don't owe anything to anyone

ääääntligen fredag och nu är det helg med massor av festligheter
ikväll drar jag, emma och madde hem till danne och festar
lite blandat folk där, vilket jag hoppas kommer bli ganska så trevligt.
sedan vidare mot Qbar vilket var grymt längesen man var på
eller ja, onyktert var det längesedan iallfall och speciellt med tjejerna
har det inträffat detta året egentligen? det är tveksamt.

imorgon blir det också fest, fast här hemma hos mig
mimi och hennes textilarkompisar kommer och vi dricker till det
helsköna tjejer detdär och jag hoppas på en superkväll!
ska ladda upp med twister, våghals, gamla partyhits som alla kan
och lite annat sånt där som är lite extra roligt på tjejkvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0