2010-09-13

då är vi redan inne i mitten av september
det känns att hösten är nära nu!
drog fram min stickade kofta och skinnconversen idag
denna mysiga höst, den har sin charm.
det är nu vi drar fram de varma koftorna, stövlar
löven börjar falla och det blir sådär disigt om morgnarna
det är nu man sitter med sin kärlek i soffan
startar en mysig höstfilm och dricker ihjäl sig på te.

men det finns nackdelar också, precis som med allt annat
förkylningarna drar igång som tusan
nu kommer även den där höstdeppressionen
är det bara jag som drabbas av den?
det är nog den största nackdelen i min smak.

jobbet ringde för några timmar sedan, imorgon blir det jobb
ska vara nere på ettan/tvåan och jag är lite nervös
har inte varit där nere på flera månader, så håll tummarna!
men det ska nog gå bra, det är en hyffsat kort tur ändå
7.00-14.30 så det är helt okej faktiskt.

kvällen har tillbringats med becka-snäckan, ett tag sen!
hon har varit nere i trelleborg och köpt ny bil.
gutt snack, vi börjar bli sämre och sämre med att träffas
vi får ta oss i kragen rebecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0