dagen efter

vi var ju som sagt ute i kristianstad igår, mycket trevligt!
det blev jag, resmie, sara, emelie anna, sara och elin.

vi samlades upp hemma hos resmie och förfestade
blev sprite/vodka och cider för min del
även lite jägermeister-shotande tillsammans med sara
haha, fyfan! numera är jag sämst på att shotta.

vi tog tåget in till kristianstad vid tio i tolv
fullt ös på tåget, jag tror vi sjöng exakt hela vägen
haha, anna hade en video på mig från förra lördagen

- det är inte den fucking jävla farten som räknas
det är det fucking jävla avståndet
fucking jävla vit volvo, fucking jävla brojävel!

haha, den meningen drog jag tydligen till med
jag fattar inte vad som händer med min hjärna när jag dricker.

iallafall, efter en stund inne på tbaren pratades jag och mimi vid
gick ut där mimi, robin och barse befann sig på en mur
blev fyllesnack och lite jägershotande.

gick in igen och insåg att jag hade tappar bort mina b-rudar
så jag ringde mimi och vi drog vidare till bromölla med killarna
därefter kom lindh och hämtade oss, jättesnällt!

tack för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0