do i stay or run away?

nu blev allting svårt igen, allting på en och samma gång
allting ligger i mina händer nu och det gör allting lite svårare.
som madde sa "tänk nu på hur det gick med andreas"
och hon har så sant när hon säger det.
men samtidigt, chansar man inte så vinner man inget
aah, jag blir galen på det.

slänger mig i duschan och pratar vett med fatime
hon har alltid något bra att komma med, får se vad hon säger.

oh jusste, jag har äntligen kommit ett steg närmre
ett steg närmre att veta vad jag ska tatuera in nu snarast
blir antingen infinity-märket eller en Gklav
är sugen på att göra en likadan som timbuktu, fett snyggt!
men vi får se hur det blir, det ska bli nice iallafall

peace out, hombres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0