frustrerad!

finns det något värre än när folk kör med dubbelmoral?
hade en disskussion med vinslövs träsktroll precis
hon kom med sina åsikter, jag med mina
tyringes idiot höll med henne och frugan höll med mig.

hon skrev något i stil med att hon köper svenska råvaror
hon tänker inte åka till andra sidan jorden och köpa
hon handlar med andra ord inte på liedel, bara på maxi osv.

jag har velat se en svenskodlad ananas
eller kanske en åker med nyodlat ris på
jag hade också velat se en svensk fixa kebab
och jobba inne på en pizzera
jag skulle vilja se ett sjukhus eller ett hem utan invandrare.

men sen när jag nämnde detta ovan fick jag i princip detta svar
"men nu är vi ju tvugna att köpa utländska varor så som sverige urartat"
jaha? precis åt du ju inga som helst utländska varor.

sen en sak som att "men man kan ju inte gå ut utan att vara rädd"
och "man kan inte ens åka ner till malmö utan att bli knivhuggen"
jo men varje gång jag åker ner kommer en utlänning fram med kniv!
där går ju emot dig själv totalt! precis drog du inte alla över en kant
bara de "onda" inte de "goda" men tyvärr. du drog ner allihop!

trött på alla dessa äckliga fördomar.

jag skiter i hur jag ser ut,
så länge jag inte ser ut som något hämtat i diket på motorvägen!
kryp ner i träsket igen shrek, det är ändå ingen som tycker om dig
spyr på dig ditt äckliga fanskap! drägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0