galet!

väl tillbaka till femman och vad skönt det var!
passade avdelningen tillsammans med anna mellan halv ett och fyra
visst, ingen sådär värst lång tur men alltid något.

fastnade i en disskussion om det heta ämnet: val
jag vet vilka jag ska rösta på och vilka som kan slänga sig i väggen
både anna och eva höll med mig, det kändes bra.

mötte upp madde, sen hämtade vi upp emma i stan
blev en runda till donken och sedan till snäckan som vanligt
tankade lite och körde ut mot hörja, första stoppet blev vedema.
körde ut på en liten grusväg som helt plötsligt blev åker
där skulle jag vända och vad händer? jo såklart kör vi fast!
herrejisses vad sjukt det var och jag kan bara skratta åt allting
tog en halvtimme att komma loss och sen fick tjejerna hoppa in i farten
haha, madde sprang in i dörren och jag höll på att kissa ner mig.

ner till snäckan igen, blev lite dumförklarad (som vanligt)
kenny blev sugen på godis så vidare mot hemmakväll
träffade på ali som hade snott en skiva från min bil, haha
en sjuk disskussion senare körde jag och madde mot sösdala.

kollade lite på kungarna av tyresund (vet inte alls vad det heter)
och sen lite kaffe och skitsnack på det.
jag och madde bestämde också att vi ska se saw 3D på bio
när den kommer, kommer bli helfett!

kände att jag behövde detta idag, tack för att ni finns! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0