granner

granberg + pragner = granner. ♥

efter jag slutat jobbet körde jag hem till frugan en runda
hade bara tänkt att vi skulle dricka en kopp kaffe
men det blev två koppar, det blev heta disskussioner
och till sist blev det även pirre.

kom in på lärare och sånt dära, blev vilda erkännanden
från alla fyra (jag, emma, marie och pjunne)
när jag och emma flög iväg skakade marie bara på huvudet
pjunna försvann under disskussionen, tyst som en katt.

till sist, efter många om och med körde jag hem till vinslöv
tyst, kallt och tråkigt som vanligt..

jobbet gick bra idag förresten, fick jobba med kerstin
kändes bra eftersom vi är goda arbetskollegor sen avdelning 5
otroligt lugnt ute på sjuan, om man jämför med min avd.
jobbade med henne fram tills ett då alla gick på möte
då blev det jag och helena som passade avdelningen
så dagens pass gick faktiskt oerhört bra kände jag på mig.
back on sunday, det ska nog bra får jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0