i don't wanna work today

... rättare sagt imorgon, men jag behöver pengarna.
ska vara inne på sjuan vilket var galet längesen
orkar egentligen inte jobba nu så trött som jag är just nu
trött allmänt, trött på alla idioter och trött på allting som händer!
7:30-15:30 så det blir ett långt arbetspass imorgon.

har sovit bort ungeför heela dagen och sen blev det hässleholm
först hemma hos johan där madde befann sig.
gled ut i johans volvo och upp mot donken, sen kom andreas
blev allmänt snack om allting och sen vidare
ner mot snäckan och snackade vidare där med madde.

när ska du ge dig egentligen? du bara förstör
snälla gå vidare för din egen skull!
alla hade mått bättre av det, inte minst du själv
är du otroligt trött på dig nu och det har jag varit otroligt länge.

nu blir det lite How i met your mother och sen sova
min nisse ligger i sängen och myser, väntar på att jag ska lägga mig
finaste katten som finns! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0