in my heart is where i'll keep you, friend.

nu har vi lämnat allt gräl och skit bakom oss börjar på nytt, otroligt skönt faktiskt
du betydde otroligt mycket för mig en gång i tiden Jonathan
inte nog med att du var min pojkvän utan du var bästa vän samtidigt.
håller tummarna på att det inte blir som förr, det firar vi med en cigg eller två!
klockan ställs klockan tolv imorgon, sist försov jag mig så han stod där som ett fån
haha! fett pinsamt men det ska verkligen inte hända igen. jag lovar, haha!



midsommarafton 2007 hemma hos Bo
kvällen började helbra, men slutade inte lika gott. jävla sprit asså!



haha, dör lika mycket varje gång jag ser denna bilden
cirkusen var i vinslöv och jag tvingade med mig Jonathan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0