irriterad

hur kan man må bra av att göra en person såhär illa?
inte fysiskt, utan psykiskt vilket är precis lika illa enligt min mening
vad finns inuti din lilla fuckade hjärna egentligen?
vad får du ut ur detta? välbefinnande? hämnd? lycka?
får detta verkligen dig att må bättre, av att såra henne så?
jag är så trött på allting just nu, och jag hoppas du är inne och läser
för nu får det vara nog, du kommer få äta upp detta en vacker dag!

gå vidare med ditt liv och låt m vara ifred nu
du gick över gränsen för väldigt längesen och nu är det nog
jag skriver inte detta för att hon sagt åt mig (om du nu tror det)
utan jag säger det för jag är trött på att alltid se henne ledsen
det är alltid någonting nytt du gjort som fått henne må lite sämre.

och om det är så illa att du börjat se i syner borde du söka hjälp
detta är inte normalt, inte efter mer än ett halvårs tid!

bara stick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0