jobba jobba joo-obba!

var tar tiden vägen egentligen?
dagarna bara flyger iväg
vi är redan inne i mitten av september
snart är vi inne i oktober
helt stört.

ikväll blir det jobb 16:00-21:00
på ettan och tvåan
känner att det börjar bli lite jobb igen
det är bra för jag behöver verkligen pengarna!

imorgonbitti jobbar jag mellan 08:00-12:00
jag vet, det känns knappt lönt med fyra timmar
men med tanke på helg-OB:t blir det.
sedan på kvällen blir det galajsande för bästavän
ska bli mycket trevligt minsann!

nej, nu ska jag duscha och sen äta paj
sedan blir det in till stan med syster, hon behövde skjuts
har jag sagt att jag sov bort dagen förresten?
körde fatime in till kristianstad och sen hem igen
la mig därefter och sov till halv tre ;o

förresten, horoskopet säger att kärleken öppnas idag
eller något liknande. jo men det tror jag med på
med tanke på hur läget är just nu. jävra drägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0