kan drömmar slå in?

jag glömde att berätta om min helkonstiga dröm jag hade innan förresten!
jag drömde att jag var hemma hos killen jag träffade
vi låg ute på gräsmattan och snackade
han påminnde om Volchock i OC till utseendet
och när han snackade så lät han som Sylvester Stallone
(som faktiskt har en av världens sexigaste röster någonsin.)

han hette tony och var helt underbar mot mig, fin och urgullig!
sen skulle vi in och kolla lite på något teveprogram med hans familj
fast heeela släkten fanns där, i flera stycken soffor
mamma, mostrar, mormor, farmor, syskon och hela fadderullan
därinne slog han om och blev badass och behandlade mig som skit, haha.

kan det vara så att man drömmer om mannen man träffar sedan
som blir den där "mr. right" eller det är bara fantasi/inbillning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0