karaveller

sitter på Hassans dator i trelleborg just nu
har precis kollat på Pirates of the carrabean
fett bra! nu ska vi spela poker.

haha, när vi kom hit skulle hassan visa kylskåpet från mig
fuuuullt av cider överallt! säkert hundra flaskor, jag svär!
inte en enda smör- eller mjökpaket, helt sinnessjuka.

blev bjudna på planka med ryggbiff på resturangen
fett gott! med hemmagjord bearniesås och så.
vi kom in på att snacka om att hassan skulle byta namn

hassan: karaveller kan det fan inte heta
kara betyder bajs på mitt språk!
resmie: vet du vad kar betyder på mitt språk?
det ni killar har mellan benen
hassan: majs?

haha, dog lite av alla sjuka disskussioner vi hade
nu sitter vi som sagt i lägenheten och chillar.

HAHAHA! hassan slog resmie på foten
för att hon hade fötterna på bordet
- aj! du träffade min tå!
- jag skulle träffa din mamma igår men hon ringde aldrig.

 

så sjukt skönt folk asså, har även fått träffat hassans dotter

så jävla skön brud är hon minsann.

nu får vi se vad som händer, sen kör vi hem mot vinslöv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0