nu kör vi!

sov hos fatime inatt som på den gamla goda tiden
imorse körde jag ner henne till Trelleborg
blev att göra vid sig i lägenheten sen ner i resturangen
lite prat med kocken, så söt!
och lite vitlöksbröd på det, sen stack jag.

vidare mot staffanstorp, hem till johan.
lite family guy och sen lite fifa och köttarspel
haha, jag är den sämsta förloraren som någonsin funnits.

nu är jag hemma och ska göra vid mig
sen kör jag ner till resmie där brudarna är samlade
fatime kommer också hem snart och då är det fest!
ikväll är det tbaren som gäller
sista kvällen för detta året, så det ska vi super!
verkligen det bästa utestället jag vet, det och bånken.

så ikväll kör vi klackarna i taket och dansar hela natten lång!
vad gör vi? NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0