tatoo

fick precis ett plötsligt sug efter en ny tatuering!
så antagligen gaddar jag mig på nytt vid nästa löning.

har ju som sagt tatuerat in pragner i nacken
men nu känner jag att jag vill skaffa mig ännu en
just nu har jag två olika grejor i huvudet

en som jag har funderat på riktigt länge
är att göra ett ankare vid ankeln
som jag sen ev. utökar till tro hopp och kärlek.
men det är bara en tanke

sen så vill jag göra något man kopplar till musik
en stilig G-klav eller något annat liknande
något sånt där simpelt men samtidigt otroligt snyggt!

tankarna är många.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag vill också. Fast det har jag iochförsig velat länge. Motiv är dock ett problem.



Det kommer bli hur bra som helst, vad du än väljer att göra :)

2010-09-10 @ 07:27:04
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0