tjenis penis

har sovit som en stock och nu är det dags att stiga upp
planerna för idag är inte så många, men alltid någonting
är rätt så glad att jag inte behöer jobba idag
är så otroligt trött nuförtiden!
igår kom jag hem från jobbet vid halv tre
somnade i soffan vid tre och sov till sex
vaknade, satt mig upp och åt middag med mamma och pappa
sen lade jag mig ner och sov till halv nio igen.
plus att jag hade inga problem med att somna inatt
det måste ju vara något fel om man är såhär trött hela tiden!

dagens planer:
- städa upp på mitt rum.
här ser ut som kriget, som mina mamma säger
och jag håller med henne! fyyyfan.
- skriva in mig på nytt inne på arbetsförmedlingen.
även söka lite jobb, antingen idag eller imorgon
- träffa madde en runda.
pratade en bra stund på telefon inatt men det räckte inte
så vi ska fortsätta vår disskussion idag, haha.

och förresten du anonyma, det är inte lönt att försöka
jag vet vem du är och om du tror jag tar illa vid mig om allting har du fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0