toni&guy

någon som har tips på bra hårvårdsprodukter på torrt och slitet hår?
har införskaffat värmeskydd och hårgele från toni&guy
med tanke på värmeskyddet bara så känns håret mycket mjukare
och för tillfället kör jag med Provost shampo/balsam och inpackning på det.
dock ett annat märke på inpackningen, men är det bra i längden?

jag har ju varit dum som inte använt någonting innan
ett under att jag inte tappat håret ännu med tanke på all styling jag gör.

jag undrar om någon har något tips på shampoo/balsam?
känner att jag har långt kvar för att mitt hår ska må bra igen
jag funderar på att testa bobbys produkter, eller bed head eller då toni&guy
folk pratar också om att ekologiskt ska vara ett bra alternativ
vill att håret ska skynda på med växten också, kanske någon med tips?

ska man köra hela serien med toni&guy eller blanda lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0