vak

nähenänänä, om man skulle ta och lägga sig en timme eller två
karin från jobbet ringde nämligen in mig innan.
så i nuläget blir det att sitta vak mellan 21.00-07.00
det ska nog gå bra, får vi hoppas men det är ju ingenting nytt
och jag känner till avdelningen, så det blir nog bra.

min nisse hade varit inne på pappas jobb och blivit fotograferad idag
så körde in och hämtade honom och kollade på de andra djuren
svängde inom madde och pratade en runda så nu känns det bättre
tack för att du finns och ställer upp madde, you're the best. ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Ingen fara gumman <3 är det minsta jag kan göra med tanke på hur mycket du ställt upp för mig!

2010-09-29 @ 02:25:20
URL: http://maddz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0