vascheguwhd.

blev verkligen en heldag med frugan idag och var ska jag börja egentligen?
har dött av skratt, vilket jag gör varje gång jag är med henne
började med att hämta upp henne och körde neråt mot staden
blev först banken och sen in på TGR affären, blev lite inköp där:
ett par fingervantar, en hand jag kan ha mina ringar på och en tuta.

vidare mot chicco där det blev en vanilj-latte och cheesecake på det
massa sjuka disskussioner som vanligt om exakt allt mellan himmel och jord.
efter jag fått med henne att hänga med ut imorgonkväll gick vi mot hm
blev en kjol, en randig skjorta, vit koft-aktig tunika och ett vitt linne/(klänning?).

körde upp mot röinge och träffade madde och johan en liten runda
och sedan vidare upp till kärråkra för kvällsmat, det bjöds på fiskgratäng.
efter idol och lite Robert Gustafsson dokumentär blev det chattroulette
och som jag skrattade, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0